Doğru içecek zayıflatıyor - Haber 1
Doğru içecek zayıflatıyor - Haber 1 Anasayfa'ya git | Anasayfam yap | Sık kullanılanlara ekle | RSS

Doğru içecek zayıflatıyor

ABD’de bulunan North Carolina Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmada içecek alışkanlıklarını değiştiren kişilerin kilo verdiği ortaya çıktı

Araştırmayı yürüten uzmanlar gün içinde kalorisi yüksek içecekler yerine diyet içecekleri tercih eden kişilerin 6 aylık bir süreçte yaklaşık olarak 5 kilogram zayıflayabildiğini kaydetti.

Araştırmaya katılanları üç gruba ayıran uzmanlar birinci gruba içmeleri için sadece su verirken ikinci gruba kalorisi yüksek içecekleri bırakıp sadece soda içmeleri söylendi. Üçüncü gruptakiler ise eski içecek alışkanlıklarına devam etti.

Belirlenen sürenin sonuna gelindiğinde yapılan kilo ölçümlerinde araştırmaya katılan herkesin kilo verdiği saptanırken en çok kilo kaybı tespit edilen grupların su ve soda içenler olduğu açıklandı.(ntvmsnbc)

İlgili Haberler
’Çocuk için doğru erkeği arıyorum’

’Çocuk için doğru erkeği arıyorum’

Hollywood’un en seksi kadını Cameron Diaz artık aile kurmak istediğini açıkladı. 39 yaşındaki yıldız “Doğru erkeği bulup çocuk yapmak istiyorum” dedi
Mehmet Topal Fenerbahçe’ye doğru

Mehmet Topal Fenerbahçe’ye doğru

Mehmet Topal için girişimlere start veren F.Bahçe, genç yıldızdan "Kulübümle anlaşırsanız gelirim" yanıtını aldı.
Kanserde doğru bilinen 10 yanlış

Kanserde doğru bilinen 10 yanlış

Tıbbi teknoloji ve tedavi yöntemlerinin her geçen gün gelişmesiyle birlikte, kanserle ilgili olumlu haberlerin yanı sıra birçok doğru bilinen yanlış bilgi de ortaya atılıyor

Yorumlar yükleniyor...