Lütfen bekleyin..
  • Ana Sayfa
  • 13°C
    18 Aralık 2014 22:58
  • Sitene Ekle
  • RSS

İskenderpaşa Cemaati MHP’yi destekliyor

03 Haziran 2011 07:00

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın MHP’nin barajı aşamayacağını beklediğini savunan İskenderpaşa Cemaati, MHP’yi destekleme kararı aldı.

İskenderpaşa Cemaati MHP’yi destekliyor

Esad Coşan'ın oğlu Nurettin Coşan'ın liderliğindeki İskenderpaşa Cemaati, 12 Haziran'da MHP'yi destekleyeceklerini ilan etti. Bir dönem DYP'yi başka bir dönem de AK Parti'yi destekleyen cemaatin 12 Haziran'da yönü MHP.

 

"ASALAKLARI SİLKELE"

Cemaatten yapılan açıklamada sert ifadeler kullanıldı: "Maneviyat bahçemize dadanmış domuz sürülerini, sırtlanları, hain köpekleri, kurnaz tilkileri, leş kargalarını, kanımızı, canımızı, değerlerimizi, zenginliklerimizi emmeğe yeltenen sülükleri, asalakları silkele"

 

BOZKURTLARA FIRSAT VER

Daha önce AK Parti'ye verilen desteğin değerlendirilemediğini savunan Coşan şu çağrıda bulundu: "Şimdi silkin, şimdi uyan, dengeleri boz. Bozkurtlara" fırsat ver, yol ver, oy ver. Çeki düzen versin, destek olsun dostlara, fayda versin, tek yürek olsun iyiler. MHP'li kardeşlerim, barajı aşın da, sizinle birlikte, daha önce söz verip de yerine getiremeyenler için bir telafi fırsatı doğsun. Birleşsin güçler def etsin akbabaları, şanımız yürüsün cihanda. Sefillere uşak olmayalım"

İşte Nureddin Coşan'ın deklerasyonu:

Değerli kardeşim, aklını kullan!

Nereye gidildiğini, yarın ne olacağını, canından çok sevip tercih edip büyüttüğün çocuklarını, istikbalini düşün, emekliliğinin, sonrasının, hayatının istemediğin, tasvip etmediğin bir düzeneğin içinde geçtiğini, heba edildiğini farket, bu duruma müdahale et, itiraz et, boş verme!

Anlamaya, görmeye çalış, doğruyla yanlışı ayır, duruşunu özünle birleştir.

Göz boyamalı, kısa vadeli, saman alevli, serap misali ağzına bal çalındığını, çalınanın aslında bal olmadığını, duygularınla oynandığını, oynananlardan bihaber gafil kaldığını gör!

Kafanı devekuşu gibi kuma gömüp yaşadığın ülkede değerlerinin buharlaşmasına kayıtsız kalma, "neme lazım" deme, "menfaatim" deme!

Maneviyat bahçemize dadanmış domuz sürülerini, sırtlanları, hain köpekleri, kurnaz tilkileri, leş kargalarını, kanımızı, canımızı, değerlerimizi, zenginliklerimizi emmeğe yeltenen sülükleri, asalakları silkele, sırtından at, kamburunu düzelt, el ele ver, gücünü topla, maneviyatını düzelt, iyileri bul, onlarla birleş, işbirliği yap, yanlışı düzelt!

Bunu daha önce yaptın. Güzeli seçtin, güzelleştin, güçlendin. Örnek oldun, öncü oldun, yol gösterdin, ilham kaynağı oldun, sevildin...

Isıttın, karanlık asırlara güneş oldun aydınlattın. Çağ atlattın. Susuz yüreklere su serptin, serinlettin. Umut oldun, çare arayan biçare insanlığa, tarih yazdın altın harflerle dimağlara.

Şimdi silkin, şimdi uyan, dengeleri boz. "Bozkurtlara" fırsat ver, yol ver, OY ver. Çeki düzen versin, destek olsun dostlara, fayda versin, tek yürek olsun iyiler.

"Sagduyu'nun" mevcut hükümeti kuran partiye ilk genel seçimlerinde tek başına iktidar olmasıyla sonuçlanan verdiği şartlı destekle bile, hala, maalesef insanlık için, inananlar için beklenenleri gerçekleştiremeyen Sayın Başbakan, MHP'li kardeşlerin barajı aşamayacağını bekliyor. Haydi! Yalnız bırakmayalım meydanda özgürlükler vaad edegelen arkadaşı. MHP'li kardeşlerim, barajı aşın da, sizinle birlikte, daha önce söz verip de yerine getiremeyenler için bir telafi fırsatı doğsun.

Birleşsin güçler def etsin akbabaları, şanımız yürüsün cihanda.

Sefillere uşak olmayalım.

Çünkü, kölesiyiz, Razı olsun alemlerin Efendisi bizden.

DHA

  • Bu haberi paylaşın:
Yorum Yaz
UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (137)
murat öztürk
18-01-2014 14:01
MHP,ninkimsenin desteğine ihtiyacı yoktur.lakin bu ülkenin MHP,ye ihtiyacı vardır bu parti gönül partisidir çıkar partisi değil isteyen istediği yere oy verebilir lakin ülkücülerin hakını yemek kimseye yakışmaz 80lerde herkes korkusundan camilere gidemezken o hakaret ettiğiniz yigitlr bubı yollarda şehit olmuştur ya sizler kuru sıkı laf var icrat yokkorkaklar sürüsü hocayı pek tanımam ama yazdı bir manifestodur bunu ileriki yıllarda göreceğiz saygılar
goknur yuce
21-06-2011 18:06
işte desteklediğiniz mhp.iyilerle olsun diye göya destek verilmesi istenen parti.zina ile özel hayatı karaıştıran.hz osmana küfreden,ağızları küfür ve alkol gören insanların çoğunluğunu oluştran parti mhp.bu prtimi islami düşünceye sahip olucak müslümanların hakkını korucak.28 şubatta gördük dindar iye atılan subayları,imam hatiplilere olan düşmanlıklarını.ne yaptılar istememişler ama engelde olmadılarmış.ha ha ha.bu zihniyete nasıl oy verin dendi,nasıl oy verildi.oy verenler acaba bu tablodan memnunu mu
Turhallı
21-06-2011 14:06
Seçimler bitti MHP barajı aştı.Sounç ortada artık bahçeli gitmeili yerine Nurettin COŞAN geçmeli...
alter
15-06-2011 01:06
ilk duydugumda şok oldum ve ınanmadım takı gelıp kendım okuduktan sonra ya kadar. her seyı bır kenara bırakıp hz. osman hakkında soyledıklerı bıle mhp ye bır omur boyu oy verılmeyecegı anlamına gelıyor. sayın hocam bunu nasıl gormezden gelıyor hala anlamıs degılım
Abdullah KAN
13-06-2011 00:06
Sarhoş kişilere oy veren cemaatlara ne dersiniz ya önce süleymancılar açıklama yaptı mhp ye desteği şimdi de bu is.ağa hadi canım sende sizin gibi cemaat yerin dibine batsı.
ne İştir???
12-06-2011 15:06
MHP'nin yatak odası rezalerlerini Hocalar (!!!) aracılığı ile dezenfekte etme gayretinde olanlar acaaba kimlerdir???!!!
Neler oluyor???
12-06-2011 15:06
İlk duyduğumda şaşırdım! Neler oluyor diye... Fakat insan eğer bazı sabiteleri göz önün de tutmazsa o zaman Abdulhamite başkaldıraan ve onu alaşağı etmek isteyen İttihat ve terakki içindeki Üstad Said Nursi ve Mehmet Akifin o günkü yanlışına düşmemesi mümkün değil. Ne oldu sonra İttihat ve Terakkiciler ilk önce bunları kendilerine düşman ilan edip batılılarla dost ilan edildiler... Nurettin hoca olarak bilinene ve müntesiplerine bir bilgi notu olarak arz olunur!!!!
edemmar
12-06-2011 10:06
birileri tatafından cematin tasfiyesi için düğmeye basılmıştır.önce öğrenci eveleri açılımı durduruldu sonra mhp ye destek isteniyor.20.000 km uzaktan herşey hoş görünüyor galiba.sonun başlangıcı yakın.önce camaatı ikiye bölüyorlar sonra tasfiye edecekler.çünkü bu cemmetında miadı doldu.yapanlar ve alet olanlar ahirette nasıl hesab verecekler aceba.
şafak
09-06-2011 04:06
yorumculardan bazılarının yazdıklarına bakıyorum ve midem bulanıyor.Hocaya bir gönül dostuna ve Allah dostuna iftira niteliğinde sözler söylenmiş.Aman dikkatli yorum yazalım kaset varmış gibi iftira etmeyelim sadece şunu düşünün neden bütün cemaatler nur cemaati hariç hepsi birden akp ye sırt çevirdi ismailağa cemaatide akp ye oy vermeyin dedi biraz öz eleştiri yapalım aynaya bakalım ben bu sefer hocamızı dinleyeceğim oyum mhp ye vardır gönülerenlerinin bir bildiği
ali karadeniz
08-06-2011 22:06
Nakşiliğin ruhu, İmam Azam Ebu Hanife ve Asya İslamlığının tasavvufunun bel direği Ahmet Yesevi esintilidir. Onun için, zulme karşı, antiemperyaldir. 14. yy nakşiliği, Türk-İslam metafiziğinin bir kolu olarak, Türk köklü İmam Nakşi`nin kurduğu bir koldur. Ülkücülere verilen bu destek, bu ruha uygun, bugün antiemperyal ve zulme kaşı duruşuyla onurlu bir vaziyet içinde olmuştur. Türk tasavvuf`un kökleri eskiye dayanan bu kollarının, emperyal iş birlikçi sahte softalarla aynı kulvarda olması dahi düşünülemez. Yakın yüzyılın, iş birlikçiliğiyle suçlanan bazı softa kurumlardan ayrışarak, tarzını ortaya silce koymuştur. Bu tasavvuf kolunun, kadim eski gelenekleriyle, okulu yaratan hocalarının özgürlük değerleriyle buluştuğunu görmek, hepimizi heyecanlandırmıştır. Ülkücü hareket, kendi içinde irşad ehline gösterdiği özen ve itinayı, aynı zamanda inançta, bid`atta bozunmalara karşı mücadle ederek yürütmesini bilmiş, her zaman, iş birlikçi goygoculara karşı inanç değerlerini savunmuştur. Türk-İslam davasının,Türk milletiyle yürütülmesi, düzeninin kurulması için, şimdi el birliği zamanıdır. Bozma şeyhlerin, sahte softaların, en önemisi de, ele geçmiş cemaatlerin dinimiz üzerinde, insanımızın ahlaki ve zihin dünyasında yarattığı yıkıcı anafora destek verilmemelidir. Bu toprağın akil adamları her zaman olmuş, vicdan muhasebesi yapan arifleri eksik olmamıştır. Cemaatin üzerine saldıranlara karşı, bu kardeşlerimin sabırlı, dualarla Tanrı`dan dayanma gücü bulacağına olan inancım tamdır. Allah milletimize yardımcıdır.Gönüller ile eller birleşince, emğeryalizm boyun eğer. İslam`ın son kalesi Anadolu, Batı`nın ezici zulmü karşısında büyük kardeşliğimizle ayakta durracaktır. Kararınız, hayırlara vesile olsun.
Linkler
Gazete Manşetleri
Namaz Vakitleri
    İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
    05:4307:1712:0814:2416:4618:13
Anket
    Sizce son zamanlarda sürekli yenilen Türk Milli Takım Teknik Direktörü Fatih Terim istifa etmeli mi?
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=