Lütfen bekleyin..
  • Ana Sayfa
  • 23°
    19 Ağustos 2019 10:38
  • Sitene Ekle
  • RSS
  • Son Haberler
  • Arşiv
Ülker İşbilir
3yıl önce
yardım istiyorum,,,,,isbilirulker@gmail.com
esra
3yıl önce
yardım edin lütfen.çok borcum var.dayanamıyorum artık.esra_gul81@hotmail.com
bedriye filiz
3yıl önce
Yorumunuzbenim uc cocugum var esim ceza evinde evim kira yardıma cok ihtiyacım var cocuklarim icin bana yardımcı olursanız cok sevinirim numaram05446940891 cocuklarım mutlu olsun istiyorum
öznur
3yıl önce
merhabalar yardıma ihtiyacım var ne olur yardım edin yuva kurmak istiyorum ama elimden tutan yok borcum fazla olduğu için evlenemiyorum kredide çekemiyorum bir bayan olarak ayakta durmaya çalışıyorum lütfen dönüş yapın elim kolum bağlı yapacak bir şeyim kalmadı esmerim433@hotmail.com
öğretmen
3yıl önce
selamun aleykum , ben öğretmenim banka kredısı cekemıyorum kredı notum dusuk, cok sükür maaşım var düşmez kalkmaz bir allah suan 30 bın tl kredı cekmem gerekiyor ayda 1000 tl taksıtle 3 yılda odeyecegım parayı arıyorum bana yardımcı olun yuvam yıkılacak yardım edın 5348513634
yıldız gamze
3yıl önce
selamun aleykum abı esım ceza evınde cok zor durumdayım 2 evladım var kızım seker hastasıoglum 10 yasında onun getırdıgıyle gecınmeye calısıyom cok zoruma gıdıyor allah rızası ıcın bana yardımcı olurmusunuz allah sızden razı olsun 05362743876
yıldız gamze
3yıl önce
selamun aleykum gercekten cok zor durumdayım esim sucsuz gunahsız ceza evınde yatıyor 2evladım var kızım seker hastası 10 yasındakı oglumun getırdıgıyle gecın meye calısıyorum hergun aglıyorum allah rızası ıcın yardım edın nolur saygılarımla allah razı olsun
tlf 05362743876
EROL
3yıl önce
2 COCUK BABASIYIM 1300 MAAŞ ALIM BİR KANSER HASTASI ANNEM VE YATALAK Bİ ABİM VAR BEN NASIL EDEM BİLMİYORUM ABİM TEKERLEKLİ SANDALYESİ AKUSU BİTMİŞ 350 TL İSTİLER BEN BİLMİYORUM 350 TL VERECEK PARA KALMİYOR VALLAH 2 COCUGUMA 2 YATAK ALAN OLURSA ALLAH ONUN DİĞER DUNYADA YAPMIŞ OLDUĞU YARDIMINDAN DOLAYI MEKANINI CENNET EYLESİN VALLAH GELİN GÖRÜN YAŞANTIMIZI EDENDENDE ETMEYEDENDE ALLAH RAZI OLSUN ALLAHA EMANET OLUN.. turan_erhan23@hotmail.com
veli pırıldak
4yıl önce
geçirdigim rahatsızlıkdan dolayı kredi kartı borcumu ödeyemedim ama ödemek istiyorum kendi işimi yap istiyorum bankalardan kredi alamıyorum hurda işi yapmak istiyorum geri ödeme şartı ile bana yardımcı olursanız ben ve çoçuklarım çok sevinecek bek çok yerlere muracaat ettim olmadı zaten durumum çokta parlak degil hakkımda her turlu ihtiyac sahibi oldugum bellidir araştırın sizin yapacagınız yardım beni bende çoçuklarımın hayatını kurtarırım insanlar ikinci bir şansı her zaman hak ederler bende siz degerli insanlardan geri ödeme şartı ile yardım bekliyorum allah için yardım edin tlf.05379392170 goole ammiml.197866@gmail.com burdan bana ulaşırsanız sevinirim
kimsesizim
4yıl önce
ankara sincan kapalı L tipi 1 nolu cezaevinde yatıyorum. Annem babam ölünce kimse elimden tutmadı kendi düğünümü yaptım evlendim bir kızım var. Ama iş bulamayınca borç borç eşim terk etti borçları ödeyemedim bana yardım edin hapiste de ihtiyaçlarım için para lazım ne gelenim ne arayanım var 0537 327 1174 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz sağ olun.
nurcan gül
4yıl önce
ben üç çocuk annesiyim madi durumum çok kötü vanda yaşıyorum hiç bir gelir kaynağım yok eşim geçirdiği amelyatan sonra hiç bir imkanım kalmadı çocuklarımın üçüde okuyor ben onara yapacak bir tas yemeyim bile yok bunları söylemek bile canımı çok yakıyor allah rızası için bana ulaşın numaramıda vereyim 0546 488 2390 yemin ederim çok kötü durumdayım şimdiden ilginiz için teşekkürler.
recep tutuk
4yıl önce
selam aleyküm çok zor durumdayim 2 cocugum var onların hatiri için allah rızası icin yardım edin borcumu birgün geri öderim ne olur yardımcı olun
songul
4yıl önce
abıcım allah rıza ıcın bızede yardım yaparmısınız zor gecınıyoruz tesekkurler tel nu05364939539 unıversıteye gıden kızım var sızden haber beklıyorum tesekkur ederım allah emanet olun
mehmet fatıh ergen
4yıl önce
sela abı ben devlet memuruyum dolandırıldım ve bankaya olan borcumu ödeyemedım banka alacağını girişim firmasına satmış bunlarda yuklu faiz koydular bunaldım bana yardım edrsenı de etmessenız de allah razı olsun tel 05426679913 ankara
yenele akbaş
4yıl önce
seyfullah abi öncelıkle allahın selamıla baslıyorum satırlarıma benımkendıişimvardı ve batdım 3aydır boşdayım iş bulamadım kıram bırıkdı banka borcu bakkal borcu faturalar cok caresızım kendımı bogazdan atmayıbıle dusundum ama cocuk esım var yapamadım allah rızası ıcın yardımedın
mehmet guldu
4yıl önce
allah rızası ıcın banada yardım edın cocugum yogun bakımda yattı neyım var neyım yok bıttı elektrıgım suyum kesık saygılarımla
emine özkara
5yıl önce
seyfullah abi lütfen bana aracı olurmusunuz biz çok zor günler geçiriyoruz.yokluk içindeyiz ve çok mutsuz günlerimiz geçiyor.kimse bizi görmüyor çaresiziz hemde çok.ali abi yardım edermi bize ümidim çok kırık ama bi ümit yazıyorum.geri öderiz eşim borcuna sadık bir insandır mutlaka öderiz lütfen bana cevap yazarmsınız
yakup
5yıl önce
seyfullah abi bizede yardım edermi ali abimiz çok zor durumdayım borcum var a
ilemden kimse yardım etmiyor evliyim iki çoçuğum var abi geri ödöme şartıyla alayım parayı verirse ali abimiz abi isterseniz beni araştıra bilirsiniz yeterki beni şu bankalardan kurtarın
yakup
5yıl önce
allah yolunu açık etsin
mehmet
5yıl önce
allahın selamı herdaim üzerinizde olsun ali bey çok zor durumdayım evli ve 2 çocuk babasıyım kirada oturuyom 4_5 tlyr yakın borcum bulunmakta borçlarımdan dolayı ne dışarı çıkabiliyom nede çalışabiliyom sğınacak hiç kimsemde yok hangi kapıyı çaldıysam nafile 4 aydır kiramı ödiyemiyom çıkmazın içerisindeyim ve ne yapacağımıda bilmiyom yuvam yıkılmak üzere azda olsa bi yardımınızz olursa bi yuvayı kurtarmışolursunuz yaptığınız ve yapacağınız tüm yardımlar hayırlara vesile olur inş 0542 405 67 66 allah rızası için
EFKAN TANALEL
9yıl önce
va y be bu zaman da böyle insanlarda kalmış demekki başarılarının devamını en kısa sürede işlerinin ve ailesinin başına kavuşması dileğiyle
Zeki Topçu
9yıl önce
Çok enteresan. Bu zat çok mübarek bir zat galiba. Böyle zatlar kaldı mı dünyada
murat kaygısız
9yıl önce
adanalı hemşerimiz bide memleketimizden kaynaklanıyor scakkanlı ğirişimci adana topragından cıkan bir insan ALİ EVSEN ne mutlu ki türk halkımıza böyle bir insanın iş kapısını acması ne gzl ALİ EVSENE TŞ etmek lazım tş ALİ EVSEN işin ğüçün rasgelsin ADANALIYIK
Şakir Mertcan
9yıl önce
Seyfullah bey, medya hep insanların kötü yanını ifşa ediyor. İnsanların hiç mi güzel tarafı yok, hiç mi iyi işleri yok. İşte siz insanların güzel taraflarını bize yansıtıyorsunuz. Allah razı olsun. Yazılarınızı okuyunca ferahlıyorum.
orhanyasarsenay@hotmail.com
9yıl önce
sevgili seyfullah ali evsel için yazdığın tanımlama benim tanıdığım ali evsel için azbile kalıyor türkiyenin yetiştirdiği genç ve başarılı bir işadamı ve gönül insanı olarak tanıyorum insanları karalamak cok kolay ama altını çamurada atsan altın altındır onun için allahın izini ve savaelarin dusıyla ali evsen en kısa zamanda işlerinin ve ailesini başına dönecektir bu iftirayı atanlar aynı iftira kendi başlarına gelecektir inşallah
Emirhan EVSEN
9yıl önce
Yazınız ve Göstermiş Olduğunuz Duyarlılıktan Dolayı Teşekkürlerimi İleterek Başlamak İstiyorum.
Ali EVSEN : Hayatı Boyunca Güleryüzü ve Adaletiyle Tanınan Başarılı İş Adamıdır.Türkiyeyi Dünyanın Birçok Yerinde Temsil Eden, Bunu Hakkıyla Adaletiyle ve Güleryüzüyle Yaparak Birçok Ülkeden Birçok İnsanın Gönlünde Taht Kurmuş Dürüstlük Timsali Bir İnsandır.
Hayatından ALİ EVSEN Geçmiş Herkes Bunu Çok İyi Biliyor.HAK Yâr ve Yardımcın Olsun ALİ EVSEN.
Saygılarımla Emirhan EVSEN.
Hülya Büyüknisan
9yıl önce
Bu göstermis oldugunuz hassasiyetten dolayi size minnettariz.Arkasinda bukadar sevgi ve dua olan bir insan cok kuvvetlidir." o " güclüdür.Biz Almanyadaki türkler hep onun arkasindayiz.Allah sizi ve Ali Evseni korusun.Biz TÜRKIYEYIZ
nermin soykan
9yıl önce
Yüce Allah böyle insanların sayısını ve gayretini artırsın..
FATMA SEYHAN
9yıl önce
SEYFULLAH BEY PROGRAMLARINIZI İLGİYLE İZLİYORUM. SİZ GERÇEKLERİN GÜR SESİ VE AYNASISINIZ. BURADA DA ÇOK ÖNEMLİ TESPİTLERDE BULUNMUŞSUNUZ. SAYIN ALİ EVSEN, İNŞALLAH BİNLERCE İNSANIN DUASINI ALARAK BAŞARILI HİZMETLERİNİ SÜRDÜRECEKTİR. NE MUTLU ÜLKEMİZE Kİ, BÖYLE GAYRETLİ YARDIMSEVER İNSANLARIMIZ VAR. ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN.
havva evsen
9yıl önce
dünya capında bir işadamının dürüslük timsali bir insanın böyle bir haksızlıga ugramış olması sadece biz ailesini degil kalbi insanlık için atan herkesi üzmüştür yazınızdan dolayı sizi kutlar teşekkür ederim kaleminize saglık allaha emanet olun
Fırat KARATAŞ
9yıl önce
15 Yıldır Evsen Ailesinin içindeyim yıllardır Ali Evsen 'i öyle güzel dinledim ki onlardan zekasına ve başarılarına hayran kalmamak mümkün değil. Adalet en kısa zamanda yerini bulacak ve Ali Evsen uluslararası platformdaki başarılarına başarı katmaya devam edecektir. Rabbim onu ailesine ve binlerce sevenine bağaşlayacaktır. Kaleminize sağlık, saygılar.
ITIR EVSEN KARATAŞ
9yıl önce
Ali Evsen'i sizden dinlemek çok keyifliydi kaleminize sağlık. Amcam olmasının yanı sıra onun insanlığına, zekasına, aklına, sabrına, cesaretine ve gülüşüne hayran büyüdüm ben. Bu yüzden de kendimi hep şanslı hissetmişimdir. Şimdi böyle bir değere GÜVENMEK bir insanlık vazifesidir.Zaten Ali Evsen 'i karalamaya da kimsenin gücü yetmez !!!
Ayaz
9yıl önce
ALİ EVSENİN nasil bir insan oldugunu onu azaciqda olsa taniyan insanlar soyleye biler. Onun etdiyi iyilikleri saymaqla sadalamaqla bitirmek olmaz. Cox gözel başlıq seçmisiniz "Fakirler Babası Ali Evsen". Hakikaten elinden geldiyi kadar hamiya komeklik etmeyi ozune borc sayan bir insandi. Rabbimiz ona her zaman yardimci olsun. Amin
Fidan Gökçe
9yıl önce
Ali Evseni tanıyan biri olarak tüm yazdıklarınıza gönülden katılıyorum.Hep ilklere imza atmış,çok çalışkan,yardımsever,yaptığı işi çok iyi bilen bir iş adamı ALİ EVSEN.her kese teşekkürler
fergane
9yıl önce
Zaten Ali beyin yaptigi iyilikleri yaz yaz bitmez.Cok gozel anlatmishsiniz.Ve cok yakinda bu anlashilmamazliğın aradan kalkacağına eminik.İyi calishmalar
mehmet evsen
9yıl önce
eline yüregine kalemine saglık.bir insan ancak bukadar mükemmel anlatıla bilirdi.ali evsenin abisi olarak gurur duydum teşrkürler ederim saglıkla kal.allaha emanet ol.




Linkler

Arşivde Ara

Namaz Vakitleri
    İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
    04:3506:1013:1317:0020:0621:35
Anket
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=