Lütfen bekleyin..
  • Ana Sayfa
  • 17°
    23 Eylül 2019 05:38
  • Sitene Ekle
  • RSS
  • Son Haberler
  • Arşiv
levent kilic
9yıl önce
durumuna gelmesi hatta eslerinin birkaci bosanma davasi acmasi bile penta sirketinin ne kadar rezil ve kepaza durumda oldugunu gosterir turk insani cok sabirlidir ama bukadarda sabrin sonu cok kotu sonuclar dogurur azeriden turk olursa bukadar olur
ayhan dere
9yıl önce
senın yazdıklarında pek doğru degıl ben tam bır senedır o dedıgın yerlerde çalışıyor
ve yaşıyorum bana gore tam bır dıkta rejmı yaşanıyor klımse burda özgür degıl ve kımse odedıgın adamı sevmıyor çeçe halkın ıçınden bır turk olarak yazıyorum bunları kızlarıda oyle namus abıdesı degıl senın bu yorumları yazarken once halkın içinde kalman lazım bu rejımde yaşamn lazım sayın beyfendi sanada kızmıyorum yanlış anlama yanlış duşuncelerım var dıyorsun ya burda çalışan 10000 turk var bırde onlara sor bakayım çeçenıstan nasıl çeçenler nasıl başkanları nasıl tam 10000 kişi SANA neder bılıyormusun BEŞ PARA ETMEZ
nilüfer aycabaş
9yıl önce
seyfullah bey size daha öncede yazdım penta inşaat neler yapmış bilmem ama şundan kesinlikle eminim çeçenistanda yaptıgı o inşaatlarda kaçak işci çalıştırıyor 1 aylık vizeyle götürüp aylarca çalıştırıyo çalışanlara dogru düzgün maaş ödemiyo eşim şu an orada 15 gündür işi bırakmasına ragmen dönemiyo sebeb vizesi yok pasaportu şirkette para yok kısacası magdur birazda bunları araştırın
halit esenyel
9yıl önce
cecenistan yillar sonra huzur ve barisa kavusmus..kan ve gazyasi durmus. taliban ve el kaidenin turkiye temsilcileri bundan cok rahatsiz.. seyfullah turksoy a saldirmalarinin sebebi bu. beslendikleri kan ve gozyasini cecenistanda bulamayan muhabir sacma sapan yorumlariyla kafa karistirmaya calismis. ama akli basinda hicbir kimse akit muhabirinin palavralarina inanmaz..
Kürşad TURANŞAH
9yıl önce
Ağzınıza sağlık...yürekten sölüyorummm..ALLAHINA kurban olam..çok güzel cevap olmuş...
Erdal DENGE
9yıl önce
Çeçen topraklarında gördüklerimiz bizleri Çeçenistan adına insanlık adına mutlu umutlu ve geleceğe güvenle bakmamızı,Türkiyemizde evimizde yatağımızda yattığımzda,yemeğimizi yediğimizde boğazımıza artık lokma düğümlenmiyor,uykularımız bölünmüyor;gönül insanı dost elin kendisi Seyfullah TÜRKSOY Bey gücün,Haktan ve halktan gayrisi hikaye yolun ve bahtın açık olsun Allah yar ve yardımcımızdır selam ve dua ile
Selim Toprak
9yıl önce
Çeçen halkının ıstırabı bitmeyecek mi?
Zeki Erdinç
9yıl önce
Seyfullah bey sizin bilmeniz gerekirdi. Akit midir Vakit midir ne zıkkımdır fitne fesat yuvası bir yayın. Allah muhafaza o adamlara yaklaşılır mı. Adamlar hiçbir konuda rahmani düşünmüyorki, şeytani olanlar şeytani
Fehmi Algül
9yıl önce
Türk milleti, Müslümanlar ne zaman aklını başına alacak. Kendini yönetmesini bilmeyen toplumları başkaları yönetir. Bu kadar basit.
SULEYMAN SEFERLI
9yıl önce
SEYFULLAH TURKSOYA SONUNA KADAR KATILIYORUM. AKIT GERCEKTEN PROVOKATORLUK YAPMIS. HUSEYIN KULAOGLU DENEN MUHABIRIN ZATEN COK CAHIL OLDUGU ANLASILIYOR. BUNLAR CECENISTAN MESELESINI YILLARCA ISTISMAR ETTILER. ELLERINDEN GELSE YINE ORTALIGI KARISTIRIP ZAVALLI CECENLERI YENI BIR ATSIN ICINE ATACAKLAR. ZALIM BUNLAR ZALIM.




ÇOK OKUNANLAR
Linkler

Arşivde Ara

Namaz Vakitleri
    İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
    05:1806:4513:0416:2619:1020:30
Anket
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=